پیشنهاد برای سازمان‌ها

سازمان‌های کوچک

شرکت­‌های با نیروی انسانی کمتر از ۵۰ نفر در دسته شرکت­‌های کوچک قرار می­‌گیرند. در این نوع سازمان­‌ها تنوع مسائل بسیار بالا است، امّا مسأله فروش و بازاریابی معمولاً جدی­‌تر از سایر مسائل است. در این سازمان­‌ها پیشنهادهایِ زیر می­‌تواند منجر به بهبود در وضعیت جاری و ارتقاء سازمان شود:

  • بهینه­‌سازی فرایند فروش

  • عارضه­‌یابی سازمانی و سازماندهی طرح­‌های بهبود

  • اجرای تحقیقات بازاریابی با هدف طراحی محصولات و خدمات جدید

  • پیاده­‌سازی نظام­‌های برنامه­‌ریزی در حوزه­‌های مختلف